ניווט מהיר

קידום אתרים אורגני (SEO)

קידום אתרים אורגני בגוגל הינו שירות שניתן על ידי איש מקצוע או סוכנות. מטרתו היא העלאת אתרי אינטרנט במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. הסיבה שבגללה עסקים רבים מעוניינים בשירות היא שכתוצאה מהעבודה העסק שלהם יקבל חשיפה רבה ויותר לקוחות מהאתר. 

קידום אתרים בגוגל כולל: 

  • מחקר – מחקר מונחי מפתח, מחקר מתחרים, ומחקר שגיאות באתר אינטרנט. 
  • אסטרטגיה – מה הפער בין האתר שלנו היום לבין המתחרים שלנו, ואיך הופכים את הקערה.
  • ביצוע – תכנית עבודה מסודרת ושקופה לביצוע לאורך זמן. 
  • מדידה ואופטימיזציה – בדיקות A\B, מדידת צמודה ומחקר מחודש לאורך זמן. 
בין לקוחותינו
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים
או חייגו -

מה זה קידום אתרים אורגני

לקידום אתרים יש מגוון שמות. קידום אתרים בגוגל, Search Engine Optimization או בקיצור, SEO. זהו תהליך שבו איש SEO מבצע מגוון של פעולות על מנת לקדם אתר בגוגל, ובכלל במנועי החיפוש. זהו תהליך מתמשך שיש להתאים אישית ללקוח. כדי לעשות את זה, צריך להכיר לעומק את עמודי התווך של הSEO. עמודי התווך של SEO כוללים בין היתר טיפול במפת האתר, בתוכן שלו, ובאיך שהאתר נתפס בעיני העולם או יותר נכון, ברמה הטכנית, בעיני מנועי החיפוש.

איך עושים קידום אורגני

כדי לקדם אתר, יש לבצע אופטימיזציה מתמשכת לאתר אינטרנט, תוך שיפור של עשרות פרמטרים שונים. בעיני רבים, העבודה נחשבת לעבודת נמלים. ככל שעובר הזמן, ומסמנים יותר תיבות בדוח הSEO המקיף שלנו. האתר מתקדם. 

הבסיס של SEO

הבסיס של SEO מורכב משלושה עוגנים. כל אחד מהם חשוב באותה מידה, והאסטרטגיה שאנחנו עובדים בה היא אסטרטגיה הוליסטית. אנחנו דואגים לטפל בכל אחד מהמרכיבים הללו כדי לתת למנועי החיפוש את הסיגנלים החיוביים ביותר בנוגע לבריאות האתר, ומהימנותו. אלה הם עמודי התווך: 

ON SITE SEO
בריאות האתר
OFF SITE SEO

עמודי התווך של SEO

עמודי התווך של SEO הם תוכן, מצב בריאות האתר, והקישורים המפנים אליו.

  1. תוכן ו-On Page SEO – כל מה שיש באתר. בין היתר הטקסטים של האתר, המוצרים או המאמרים שבו, העיצוב של האתר, חוויית המשתמש, ועוד.
    פרטמטר משמעותי היום, בעידן הAI הג׳נרטיבי, שיש לשים עליו דגש הוא האמינות, והסמכותיות של האתר.
    מה שנקרא על ידי גוגל E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness).
    אתר בעל אופטימיזציית SEO יהיה אתר שיש בו תכנים איכותיים, שהוקדש זמן ומאמץ לייצר. מבנה האתר יהיה ברור. וחויית המשתמש בו תהיה טובה.

  2. מצב בריאות האתר – הפרמטר המשמעותי ביותר הקשור לבריאות האתר הוא ביצועי המהירות של האתר. אתר איטי מדי יתקשה לדרג לגוגל. ברגע שהמהירות סבירה, ובהתאם לתחרות, מידת החשיבות של מדד זה משתנה.
    בנוסף, לאתרי אינטרנט יכול להיות מגוון רחב מאוד של בעיות. פעמים רבות קשה לעקוב אחר התקלות הללו. ישנם כלים לSEO כמו Ahrefs לדוגמא שאנו עובדים איתו רבות. הכלים האלו מספקים דוחות רבים וביצוע של השיפורים המוצגים בדוחות, עוזר לדירוג האתר בגוגל.

  3. קישורים ו- Off Site SEO – מנועי החיפוש מנסים להעריך את סמכות האתר ואיך אתרים אחרים מתייחסים אליו. איך הם עושים זאת? 
    אחד הגורמים החשובים ביותר היום, הוא ה Off Site SEO. על קצה המזלג, איך האתר נראה ברשתות החברתיות ובאתרים הגדולים, בהתאם לנישה. ואיזה קישורים מאתרים אחרים יש לאתר.
    אם לאתר ישראלי יש קישור מאתר גדול כלשהוא, לדוגמת אתר חדשות מוביל. גוגל מניחה שהאתר הזה חשוב, רלוונטי להקשר שבו הקישור נוצר, ולא סתם יש לו את הקישור הזה.

אם נדאג לכך שהתוכן באתר שלנו איכותי, האתר מהיר ורוב התקלות מטופלות. ובנוסף, לאתר יהיו קישורים מאתרים סמכותיים, ופרופילים פעילים ופופולריים ברשתות החברתיות. עשינו את רוב העבודה. במידה ויש לכם את כל אלה, והאתר לא מקבל הרבה טראפיק אורגני, ייתכן וישנו צורך בכמה חידודים קלים בלבד, שיזניקו את האתר שלכם למעלה.

מי צריך קידום אורגני

כל בעל עסק שמעוניין למשוך לקוחות ממנועי החיפוש, ומהאינטרנט, צריך קידום אורגני. בין אם תעשו זאת לבד ברמה בסיסית. או שתשכרו את שירותיה של חברת SEO מקצועית. כדאי מאוד לנצל את המשאב המעולה הזה שנקרא, טראפיק אורגני.

נכון, יש אפיקי פרסום אחרים. והגישה הטובה לדעתנו היא כוללת כמה שיותר מהם. עם זאת, SEO היה ועודנו אחד מאפיקי הפרסום היעלים ביותר, ביחס העלות תועלת שלו.

איך נראית אסטרטגיית SEO מקצועית

אסטרטגיית קידום אורגני בגוגל צריכה להיות מקיפה. היא צריכה לגעת בכל אחד מאבני היסוד של הSEO.

מחקר מונחי מפתח – יש לבצע מחקר מונחי מפתח יסודי באמצעות שימוש בכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל, Ahrefs, Semrush, ואחרים. 

מחקר מתחרים – חשוב ביותר לאסטרגיה מוצלחת. עלינו להבין בדיוק מה גורם למתחרים שלנו להצליח לדרג למונחים, אליהם אנחנו רוצים לדרג. נסתכל על התוכן שלכן, על חווית המשתמש באתר, ועל איך שהם נראים ברשת. בין אם ברשתות החברתיות או שנביט בפרופיל הקישורים שלהם באמצעות כלי שמתמחה בכך, כמו Majestic לדוגמא.

בריאות האתר – יש להפיק דוחות לבריאות האתר ובהם נבדוק את היררכיית האתר, כמות השגיאות והקישורים השבורים בו, כמות הכותרות שארוכות מדי, או העמודים אשר ״רזים״ מתוכן. ועוד. 

מחקר כזה אצלנו, לרוב מגיע בצורה של מצגת מקיפה אשר מציגה את כל אחד מהפרמטרים הללו. בשילוב עם קובץ Sheets גדול עם הרבה לשוניות, אשר מפרטות בדיוק רב מה אנחנו מתכוונים לעשות, במהלך העבודה על הפרוייקט. 

למה אנחנו

אנחנו עושים SEO כבר שנים רבות, משנת 2016 אם לדייק. ויש לנו לקוחות שאיתנו מאז ועד היום.

למה זה משמעותי? כי בSEO, וותק לא רלוונטי במיוחד. נכון, יש את הדברים הבסיסיים שצריך ללמוד, וניסיון עוזר הרבה פעמים לדעת מה לא לעשות. במיוחד בSEO. אבל בכל זאת, SEO זה תחום חדשני ובעל תהפוכות. אנחנו נתונים לחסדיהם של גוגל והם, לא חסים עלינו.

רק במרץ האחרון (2024), גוגל פרסו עידכון ענק, שגרם לטלטלה גדולה בתחום. והרבה אתרים ״התרסקו״.

אז מה כן חשוב אם לא וותק? לעשות את הדברים נכון וללמוד כל הזמן. גוגל פורסים עידכון חדש? אנחנו נהיה הראשונים לקרוא את המפרט שלו. נבדוק האם ואיך זה השפיע על האתרים שאנחנו מקדמים, ועוד.

עד היום, אף אתר שקידמנו לא ״התרסק״ בעכבות עידכונים של גוגל. והסיבה לכך היא שאנחנו עושים SEO לבן, נקי, ואיכותי. תוך הקפדה על כל ההמלצות הרשמיות של גוגל, לגבי קידום. התוצאות עקביות, לאורך זמן, ובעלות ROI חיובי, למשך שנים.

שאלות נפוצות

עלותו של שירות קידום אתרים אורגני בגוגל, משתנה בהתאם להמון משתנים. ביניהם, רמת התחרותיות של השוק בו מתחרה האתר. כמות התכנים שצריך לייצר. כמות עבודת הפיתוח שצריך לבצע. ועוד. לרוב, תקציב חודשי לקמפיין SEO יתחיל באיזור ה2,000 ש״ח. 

אנחנו מספקים שירות מקיף, מא׳ ועד ת׳ ויודעים לפתח את האתר, וגם לכתוב את התכנים ולבצע את עבודת ה SEO המקיפה. המחיר תלוי, בתמהיל השירותים אותו תרצו לקבל.

בד״כ תוך 3 חודשים אפשר להצביע על נתונים ראשונים. עם זאת, SEO הוא תהליך מורכב. לוקח זמן לייצר תכנים איכותיים, ולשפר מבנה של אתר, את ביצועיו, ועוד. ויותר מכך, לגוגל לוקח זמן לגלות את השינויים. ולבסס את המסקנות שלו לגביהם.

משך הזמן המומלץ לקמפיין SEO הוא לכל הפחות שנה. לעיתים אף צריך להתמיד במשך מספר שנים. 

השלב הראשון יהיה ליצור איתנו קשר בכתובת info@netreach.co.il. או בטלפון 0543010051.
בהתאם לגודל האתר שלכם, נוכל להתקדם לשלב המחקר. לאתרים קטנים אנחנו שולחים מחקר ראשוני והצעת מחיר בחינם. לאתרים גדולים, יש לפנות אלינו להתאמת תכנית. 

מאמרים נוספים

דברו איתנו