נעים מאוד, אנחנו חברת
אנחנו מאמינים שכל עסק חייב נוכחות דיגיטלית אורגנית – היום יותר מתמיד. הקהל שלכם נמצא שם, בגוגל או בצ׳אט GPT, ואתם רוצים להופיע מולו במקום ובזמן הנכון. כאן נכנס קידום אורגני לתמונה.
אנחנו חיים ונושמים קידום אורגני, עם ניסיון של 7 שנים בתחום.
במהלך השנים ניהלנו מאות קמפיינים ועזרנו לעשרות לקוחות להשקיע בהצלחה בקידום האורגני של אתרי האינטרנט שלהם.
אנחנו עושים דברים אחרת – מתמקדים באיכות ולא בכמות, וכל אתר שמטפס איתנו למעלה נשאר שם לאורך זמן – בגוגל ותוצאות הAI.
אתר אינטרנט צריך לתת לגולשים שלו את החוייה הטובה ביותר.
גולש שמקבל חוויה טובה ישאיר פרטים, יבצע רכישה – יהפוך ללקוח!
אנחנו יודעים לעשות בדיוק את זה.
אם האתר שלכם אינו ממיר – אנחנו כאן כדי לעזור. אנחנו מומחים בהבאת תנועה איכותית לאתר שלכם.
נעזור לכם למדוד את ביצועי האתר, לשפר, לחדד ולסחוט ממנו את המירב – כך שתפיקו ממנו את המקסימום.
היופי באפיק השיווק שבו אנו מתמחים, קידום אורגני בגוגל, הוא שהתהליך מתבצע תוך אספקת הערך המרבי ללקוח.
לא פחות חשוב מכך, שבמקום להוציא המון כסף על מודעות, אתם משקיעים בעצמכם – באתר שלכם.
כי אתר מושקע, עם חוויית משתמש חיובית וערך מוסף – זה בדיוק מה שגוגל אוהב.
וזה בדיוק מה שנעזור לכם לבנות.
קמפיין קידום אורגני מתבסס על תוכן איכותי. יחד, ניצור תוכן מעולה שמספק ערך רב למשתמש – כזה שגוגל אוהב להעניק לו חשיפה.
תנועה אורגנית שמגיעה מגוגל היא איכותית. אחוזי ההמרה של גולש – מהחשיפה הראשונה למותג ועד להפיכתו ללקוח משלם – הם הגבוהים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.
נמדוד כל אלמנט שתרצו באתר ונערוך בדיקות מקיפות. מחודש לחודש נשפר בהדרגה את אחוזי ההמרה שלכם.
אנחנו עובדים בצורה שיטתית ובצעד אחר צעד, מבצעים את כל הפעולות הקריטיות כדי להוביל את האתר שלך לראש תוצאות החיפוש בגוגל.
קידום אורגני מורכב מהרבה חלקים. חלקם חשובים יותר מאחרים, וכמות העבודה הנדרשת תלויה במצב הנוכחי של תוצאות החיפוש בגוגל. ישנם ביטויים מסוימים שדורשים זמן רב ותקציב גבוה כדי להופיע בהם. המחקר עוזר לנו להבין את הנישה, לזהות את הפערים בין האתר שלכם לבין המתחרים, ולמצוא דרכים לגשר עליהם.
כדי לכסות על הפערים, אנחנו נכנסים לתהליך של אופטימיזציה. התהליך הזה כולל השלמת פערי תוכן ביניכם למתחרים שלכם, בניית קישורים לאתר שלכם, אופטימיזציית ביצועי מהירות, ועוד. התהליכים האלה ממצבים אתכם בעיני גוגל כבעלי סמכות בתחום שלכם, עם אתר מהיר וחויית משתמש טובה, בדיוק כמו שגוגל אוהב.
בנוסף לשיפור התכנים הקיימים באתר שלכם, אנחנו נייצר מדי חודש תכנים ועמודים חדשים. כך, נכסה עוד הזדמנויות, נגדיל את כמות הגולשים באתר, ונביא לכם יותר תנועה ולקוחות.
קישורים נכנסים לאתר הם מעין ״הצבעת אמון״ באתר מסויים. ככל שיש לנו קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים אחרים, שרלוונטיים לאתר שלנו, גוגל יסיק מכך שהאתר שלנו רלוונטי, איכותי, וטוב להציג אותו למי שמחפש מידע בגוגל.
אנחנו נדע לאתר אתרים סמכותיים, שיעשו טוב לאתר שלכם. ומדי חודש נוסיף לכם קישורים נכנסים לאתר.
עכשיו שהתנועה מגיעה לאתר שלכם, אפשר למדוד את ההתנהגות של הגולשים. על מה הם לוחצים יותר, איזה עמוד הם נוטשים, וכמה זמן הם שוהים בכל איזור באתר. בעזרת המידע הזה, אנחנו מחדדים את האתר, את התכנים, ודואגים לכך שיחס ההמרה של האתר משתפר מדי חודש.
אם יש לכם אתר לעסק ואתם רוצים שיגיעו אליכם דרך האינטרנט, התשובה היא כן. קידום אורגני היה ונשאר אחד מאפיקי השיווק דיגיטליים החשובים והוא בעל החזר ההשקעה הגבוה ביותר. אנשים מחפשים בכל מקום, בגוגל, באינסטגרם, בצ׳אט GPT. זה לא משנה – כל מקום שיש בו מקום להזין שאילתא, זה מקום שאתם רוצים להופיע בו. ואנחנו מתמחים בלדאוג שזה יקרה.
קידום אורגני הוא מרתון, לא ספרינט. אנחנו נבנה עבורכם אסטרטגיה שנתית, ולמרות שנוכל לראות את האינדיקציות הראשונות של השיפור לפעמים אפילו תוך חודש, רק בתהליך סדור וארוך נראה תוצאות יציבות לאורך זמן. אין פתרונות קסם, ושלא יספרו לכם אחרת.
ההשקעה בקידום אורגני תלויה במספר משתנים – תחרותיות, כמות התנועה שנרצה לקבל, ועוד.
יחד עם זאת ההשקעה בקמפיין הבסיסי הינה 4,500 ש״ח + מע״מ והיא מכסה את מרבית הצרכים של בעלי עסקים בישראל.
נשמח לעשות בדיקה ולתת לכם הצעה מדוייקת.
במסגרת השירות של קידום אורגני אנחנו מבצעים בשלב הראשון מחקר. בשלב הזה אנחנו מכירים את האתר שלכם לעומקו ולרוחבו. בנוסף, אנחנו בוחנים את התחרותיות ומבינים איפה האתר שלנו, ביחס אל המתחרים, ומה חסר כדי שלאתר שלנו יהיו ביצועים יותר טובים.
בד״כ צריך לשפר את התוכן של האתר, לעבוד על פרמטרים טכניים כמו זמני טעינה ומהירות האתר, ואף לבנות קישורים נכנסים לאתר. את כל אחד מהשירותים האלה אנחנו יודעים לעשות בעצמנו, או שאנחנו יכולים להנחות את האנשים הרלוונטים אצלכם בעסק, שיעשו זאת בעצמם.
דף נחיתה יכול לקבל דירוג טוב בגוגל אם הוא מאוד ממוקד בנושא מסויים, ומפרט עליו בצורה מדהימה. עם זאת, לרוב לדף נחיתה (וואן-פייג׳ר) יותר קשה להתחרות באתרים מבוססים שמכילים בתוכם הרבה תוכן איכותי בנושא.
צריכים הצעת מחיר לעבודה או לאתר חדש?
תנו לנו עוד פרטים, ונוכל לעזור לכם!
צריכים הצעת מחיר לעבודה או לאתר חדש?
תנו לנו עוד פרטים, ונוכל לעזור לכם!